Opći uvjeti poslovanja
Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju predugovornu obavijest te se primjenjuju prilikom sklapanja ugovora o kupoprodaji kada je kupac potrošač – fizička osoba koja sklapa pravni posao izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Uvjeti se odnose na ugovore sklopljene između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluga, bez istodobne fizičke prisutnosti obiju strana, pri čemu se za komunikaciju i sklapanje ugovora isključivo koriste sredstva daljinske komunikacije.
Kupoprodajni ugovor putem internetske stranice www.dvornik.hr potrošač sklapa s obrtom Zlatarije Dvornik (u daljnjem tekstu: Dvornik ili Prodavatelj), koje nastupa u ulozi prodavatelja.
Korisnikom se smatra svaka osoba koja pristupa i koristi internetsku stranicu www.dvornik.hr, uključujući posjetitelje i kupce.
Kupoprodaja putem internetske stranice www.dvornik.hr odvija se sukladno važećim zakonima Republike Hrvatske, s osobitim naglaskom na usklađenost s načelima i propisima Europske unije. Sklapanje ugovora ovim putem smatra se ugovorom na daljinu.
Sredstva daljinske komunikacije podrazumijevaju sve oblike komunikacije koji omogućuju sklapanje ugovora bez fizičke prisutnosti trgovca i potrošača, kao što su internet i elektronička pošta.
Ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Prodavatelj prihvati ponudu Kupca. Svi proizvodi, opisi i cijene prikazani na internetskoj stranici predstavljaju poziv na dostavu ponude, a ne pravno obvezujuću ponudu.
Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta, ponude proizvoda, cijena, kao i svih ostalih podataka na internetskoj stranici, bez prethodne obavijesti. Korisnicima se preporučuje da prije svake kupovine pažljivo pročitaju i redovito provjeravaju Opće uvjete poslovanja, kako bi bili pravovremeno informirani o svim pravima i obvezama. U slučaju bilo kakvih nejasnoća, korisnici se mogu obratiti Prodavatelju.
Sadržaj internetske stranice www.dvornik.hr dostupan je zasada na hrvatskom jeziku, koji ujedno predstavlja službeni jezik za sklapanje kupoprodajnih ugovora.
U slučaju kada narudžbu putem internetske stranice vrši pravna osoba, ista se ne smatra potrošačem. Na takve narudžbe ne primjenjuju se odredbe iz poglavlja „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na njih se primjenjuju odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.
Glavna obilježja proizvoda
Kupac može pronaći detaljne informacije o proizvodima na službenoj web stranici www.dvornik.hr. Prodavatelj postavlja sve materijale, fotografije i opise proizvoda u dobroj namjeri, kako bi kupcima olakšao odabir prilikom kupovine. Ipak, ne može jamčiti da fotografije u potpunosti odražavaju stvarni izgled proizvoda. Moguće su manje razlike između prikazane slike i stvarnog proizvoda, osobito ako proizvođač promijeni određene karakteristike ili sastav proizvoda. Prodavatelj zadržava pravo nenamjernih pogrešaka u opisu ili vizualnom prikazu proizvoda, budući da se podaci preuzimaju iz službenih informacija proizvođača. Uz svaku fotografiju proizvoda naveden je opis njegovih glavnih značajki, kao i cijena s uključenim PDV-om, izražena u eurima. Dvornik ulaže maksimalne napore kako bi osigurao točnost cijena prikazanih na web stranici. Međutim, u slučaju očite pogreške u cijeni, Zlatarija Dvornik zadržava pravo bez odgađanja obavijestiti kupca, poništiti narudžbu i vratiti uplaćeni iznos. Kupac tada može odlučiti želi li potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku potvrde narudžbe.
Postupak sklapanja ugovora
Kupovina na web stranici www.dvornik.hr obavlja se ispunjavanjem predviđenog obrasca za narudžbu. Kupac je dužan unijeti sve tražene podatke te potvrditi da je pročitao, razumio i prihvatio Opće uvjete poslovanja, kao i da je svjestan da narudžba podrazumijeva obvezu plaćanja. Zlatarija Dvornik ne snose odgovornost za eventualne troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup web trgovini.
Kupovinu u ime i za račun maloljetnika ili osoba lišenih poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično) mogu zatražiti isključivo njihovi zakonski zastupnici.
Kupnja proizvoda vrši se odabirom artikala iz ponude na temelju fotografija i opisa ili narudžbom proizvoda izrađenih prema specifikacijama kupca. Proces kupovine jednostavan je i može se obaviti iz udobnosti vlastitog doma, s bilo koje lokacije u svijetu.
Po završetku kupovine, prodavatelj šalje kupcu potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru te obavijest o slanju narudžbe na njegovu e-mail adresu.
Ako kupac ne zaprimi potvrdu narudžbe u roku od 72 sata ili ne može pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, preporučuje se kontaktirati prodavatelja putem e-maila info@dvornik.hr.
U slučaju da Dvornik ne može isporučiti neki od naručenih proizvoda, kupca će kontaktirati djelatnik tvrtke putem telefona ili e-maila radi dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja narudžbe.
Za sve dodatne informacije ili nejasnoće tijekom narudžbe, kupac može kontaktirati Dvornik putem e-mail adrese info@dvornik.hr.
Zaštita osobnih podataka
Zlatarija Dvornik obvezuje se čuvati privatnost i povjerljivost osobnih podataka svojih kupaca i korisnika internetske trgovine.
Kao voditelj obrade podataka, Zlatarija Dvornik prikuplja isključivo one osobne podatke koje kupci i korisnici sami dostave te koji su nužni za ostvarenje svrhe u koju su dani. Prikupljeni podaci koriste se za:
prodaju proizvoda putem web trgovine,
dostavu kupljenih proizvoda,
odgovaranje na upite kupaca i korisnika,
stupanje u kontakt s kupcima i korisnicima,
unaprjeđenje proizvoda i usluga,
te druge svrhe koje su u skladu s navedenima.
Dostavljanjem svojih osobnih podataka dajete suglasnost za njihovo prikupljanje, obradu, korištenje i, kada je osiguran adekvatan stupanj zaštite, njihovo prosljeđivanje u skladu s propisima i svrhom zbog koje su podaci dostavljeni. Zlatarija Dvornik postupa u skladu s važećim nacionalnim propisima o zaštiti podataka.
Svi prikupljeni osobni podaci strogo se čuvaju i dostupni su isključivo djelatnicima i poslovnim partnerima kojima su nužni za ostvarenje gore navedenih svrha. Svi djelatnici i poslovni partneri obvezni su poštivati načela zaštite privatnosti i povjerljivosti osobnih podataka.
Ako ste nam dostavili svoje osobne podatke, imate pravo na pristup tim podacima, njihov ispravak te ostvarenje ostalih prava predviđenih Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR).
Za više informacija o obradi osobnih podataka i vašim pravima, molimo vas da pogledate Pravila zaštite privatnosti dostupna na našoj web stranici: www.dvornik.hr.
Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema
Sve navedene cijene proizvoda su maloprodajne i izražene u Eurima, s uključenim PDV-om. Cijene dostave također su izražene u eurima.
Posebne akcije i popusti vrijede do isteka roka navedenog na web stranici ili do isteka zaliha.
Cijena dostave nije uključena u cijenu proizvoda. Dostava unutar Republike Hrvatske je besplatna narudžbe iznad iznosa od 200€, dok se za manje iznose nardudžbi i međunarodne pošiljke troškovi dostave obračunavaju prema važećim cijenama prikazanim u Košarici, ovisno o adresi dostave.
Potvrdom kupovine registrirani korisnici završavaju postupak kupnje putem web trgovine.
Povrat proizvoda
Troškove povrata snosi kupac, osim u slučaju kada je došlo do pogreške pri pakiranju te je isporučen pogrešan proizvod.
Dostava narudžbi
Naručeni i plaćeni proizvodi dostavljaju se putem dostavne službe u sljedećim rokovima:
3 – 5 radnih dana za proizvode koji su na lageru,
7 – 10 radnih dana za proizvode koji se izrađuju po narudžbi.
O statusu narudžbe kupac će biti u kontaktu sa službom za korisnike.
Preuzimanje pošiljke
Kupac je pri preuzimanju pošiljke dužan:
identificirati se djelatniku dostavne službe,
provjeriti pošiljku i utvrditi postoje li oštećenja,
ako je pošiljka ispravna, potpisati dostavnicu, čime potvrđuje primitak.
U slučaju oštećenja pošiljke, kupac je dužan odmah reklamirati paket dostavnoj službi. Zlatarija Dvornik ne preuzima odgovornost za eventualna oštećenja nastala nakon predaje pošiljke dostavnoj službi.
Plaćanje
Naručene proizvode moguće je platiti on line (Checkout), jednokratno, po važećoj maloprodajnoj cijeni, slijedećim kreditnim karticama: MasterCard, Visa, Maestro, Amex, Diners te pouzećem.
Dostava
Za proizvode koji zahtijevaju doradu na zahtjev kupca (graviranje, povećanje, smanjenje ili druge prilagodbe), vrijeme isporuke može biti produženo.
Zlatarija Dvornik online shop svakom upitu i narudžbi pristupa individualno, s posebnom pažnjom. Proizvodi koji se izrađuju prema specifičnim parametrima kupca proizvode se unikatno za svaku narudžbu, zbog čega njihova dostava traje 5 – 10 radnih dana od zaprimanja narudžbe, odnosno prema dogovoru sa službom za korisnike.
Ako je određeni proizvod s istim karakteristikama dostupan u jednoj od naših poslovnica, narudžba se može isporučiti u roku od 1 – 3 radna dana, ovisno o lokaciji poslovnice i vremenu potrebnom za sinkronizaciju sustava i dostavu do centralnog skladišta.
Za proizvode koji su trenutno dostupni na lageru, slanje se vrši sljedeći radni dan nakon zaprimanja narudžbe. Rok dostave ovisi o dostavnoj službi s kojom Zlatarija Dvornik ima ugovor, ali za područje Republike Hrvatske standardni rok dostave iznosi 1 – 3 radna dana.
Dostavu obavlja ugovorena dostavna služba, a pošiljka se smatra uručenom nakon što kupac potpiše primitak paketa.
Sigurnost plaćanja i zaštita od prijevara
Podaci platitelja moraju odgovarati podacima primatelja paketa. U suprotnom, Zlatarija Dvornik online shop zadržava pravo otkazivanja narudžbe radi zaštite od prijevara i sigurnosti online kupovine. Ova mjera služi kao zaštita kupaca i sustava od zloupotrebe ukradenih kartica.
Način isporuke proizvoda
Dvornik isporučuje naručene proizvode u rokovima navedenima u poglavlju “Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda”. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ako je riječ o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi paket do kata na kojem se nalazi stan kupca, već samo do glavnog ulaza u zgradu. Prije svake isporuke, Dvornik provjerava ispravnost proizvoda kako bi osigurao da kupac dobije neoštećenu i kvalitetnu robu. Nakon preuzimanja paketa, dostavna služba više ne odgovara za eventualne reklamacije ili oštećenja, osim ako kupac može dokazati da je oštećenje nastalo prije uručenja. Kupac je dužan prilikom preuzimanja provjeriti paket, a potpisom potvrde o primitku smatra se da je roba zaprimljena u ispravnom stanju, bez oštećenja, te da odgovara računu. Ako kupac bez valjanog razloga odbije preuzeti naručene i plaćene proizvode, Dvornik ima pravo zatražiti nadoknadu troškova manipulacije i transporta.
Troškovi dostave
Dostavu u cijelosti plaća kupac, osim ako je vrijednost narudžbe veća od 150€ ili je drugačije navedeno na web stranici www.dvornik.hr.
Standardna cijena dostave iznosi 10€.
Ako Dvornik iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, kupac će biti pravovremeno obaviješten. Kupac tada može:
Otkazati narudžbu i zatražiti povrat novca, ili
Pričekati ponovnu dostupnost proizvoda.
U slučaju kašnjenja dostave, kupac će biti obaviješten te ima pravo odrediti razuman dodatni rok za ispunjenje ugovora.
Ako kupac ne preuzme proizvod ili ga odbijete preuzeti bez opravdanog razloga, Dvornik može zatražiti nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih povezanih troškova.
Nepreuzeti paketi čuvaju se maksimalno 30 dana od obavijesti o preuzimanju. Nakon isteka tog roka, ugovor se smatra raskinutim, a plaćeni iznos bit će vraćen kupcu.
Ponovljena dostava moguća je samo uz prethodni dogovor s kupcem i uz dodatno plaćanje unaprijed.
Garancija i uvjeti jamstva
Nakit Zlatarije Dvornik izrađen je od visokokvalitetnih materijala i izrađuju ga stručnjaci certificirani od strane Državnog zavoda za mjeriteljstvo. Svaki proizvod prolazi temeljitu kontrolu kvalitete i čistoće materijala.
Zlatarije Dvornik osigurava dvogodišnje jamstvo proizvođača na sve svoje proizvode. U slučaju proizvodnog nedostatka, obvezujemo se ukloniti kvar ili zamijeniti proizvod, pod uvjetom da su ispunjeni uvjeti jamstva.
Postupak reklamacije:
Podnošenje zahtjeva – Kupac podnosi zahtjev za reklamaciju koji podliježe jamstvu.
Provjera u Odjelu za reklamacije – Svaka zaprimljena reklamacija prolazi detaljnu analizu.
Odluka o jamstvu – Ako se utvrdi da je kvar posljedica proizvodnog defekta, proizvod će biti popravljen ili zamijenjen.
Obavijest kupcu – Ako se ustanovi da nedostatak nije uzrokovan proizvodnim defektom, kupac će biti obaviješten o daljnjim koracima.
Pravila i uvjeti za korištenje doživotnog jamstva i popravka
Uvjeti jamstva
Jamstvo pokriva isključivo oštećenja nastala tijekom proizvodnog procesa, a koja su lako uočljiva. Ne obuhvaća oštećenja i deformacije nastale uslijed nezgoda, nepravilne uporabe, nepažnje, neovlaštenih popravaka ili uobičajenog trošenja prilikom nošenja. Također, jamstvo ne pokriva deformacije nakita uzrokovane velikim opterećenjem na dijelovima tijela na kojima se nakit nosi.
Gubitak jamstva – Jamstvo prestaje važiti u slučaju bilo kakvih modifikacija nakita, uključujući graviranje, promjenu veličine ili popravak koje je izvršila treća strana, osim ako je zahvat obavila Zlatarija Dvornik.
Uvjeti popravka – Ako bilo koji dio nakita (uključujući dragulje, lančiće, kopče itd.) ispadne, potrebno ga je dostaviti zajedno sa svim dijelovima prije nego što se pokuša popravak. Zlatarija Dvornik ne odgovara za gubitak dragulja ili drugih dijelova nakita.
Neprenosivost jamstva – Jamstvo je neprenosivo i vrijedi isključivo za prvog vlasnika nakita.
Jamstvo ne pokriva:
Promjene boje nakita zbog izlaganja kemikalijama, šminki, kloru, morskoj vodi, vrućim kupkama i slično.
Ogrebotine, udubine ili fizička oštećenja nastala uslijed habanja ili zlouporabe.
Savijene ili oštećene grape (držače kamenja) koje mogu dovesti do ispadanja kamena.
Gubitak ili krađu dragog kamenja.
Oštećenja nakita uzrokovana nepravilnim korištenjem, poput spavanja, kupanja ili obavljanja fizičkih poslova s nakitom.
Prirodne karakteristike nakita
Sljedeće osobine nakita smatraju se prirodnim karakteristikama i ne predstavljaju proizvodni defekt:
Manje nepravilnosti i razlike u mjerama unutar desetinki milimetra.
Prirodne varijacije u boji i unutarnje inkluzije kod dragog kamenja.
Specifične reakcije metala na vanjske utjecaje (npr. oksidacija srebra).
Materijalni nedostaci
Zlatarija Dvornik odgovara za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.
Nedostatak postoji ako:
Proizvod ne odgovara opisu, kvaliteti ili funkcionalnosti definiranoj ugovorom o kupoprodaji.
Nije prikladan za specifičnu namjenu koju je kupac naveo prodavatelju.
Nije isporučen sa svom dodatnom opremom ili uputama.
Ne zadovoljava uobičajene standarde kvalitete ili očekivanja kupca.
Prava kupca u slučaju materijalnog nedostatka:
Uklanjanje nedostatka (popravak).
Zamjena proizvoda.
Sniženje cijene.
Raskid ugovora (ako prodavatelj ne ispoštuje obveze u primjerenom roku).
Kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o nedostatku najkasnije u roku od dva mjeseca od njegova otkrivanja, a najkasnije dvije godine od kupnje.
Održavanje i čuvanje nakita Kako biste osigurali dugotrajnost i sjaj svog nakita, preporučujemo sljedeće:
- Izbjegavajte kontakt s kemikalijama – parfemi, lakovi za kosu i sredstva za čišćenje mogu uzrokovati mrlje i promjene boje.
- Nakit skidajte prije spavanja, tuširanja i obavljanja kućanskih poslova.
- Redovito provjeravajte učvršćenost kamenja, osobito kod većih komada. Preporučuje se godišnja kontrola i profesionalno čišćenje nakita.
- Čuvajte nakit odvojeno u posebnim kutijama kako bi se spriječilo grebanje i oštećenje.
Svaki komad nakita iz Zlatarije Dvornik prolazi strogu višestupanjsku kontrolu kvalitete, čime se osigurava vrhunska izrada i dugovječnost. Za dodatne informacije i savjete o održavanju, slobodno nas kontaktirajte.
Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača
ukladno Zakonu o zaštiti potrošača, potrošači mogu podnijeti prigovor na sljedeće načine:
📩 Putem pošte na adresu:
Zlatarija Dvornik
Obala Hrvatskog narodnog preporoda 20
21000 Split, Hrvatska
📧 Elektroničkom poštom na e-mail: info@dvornik.hr
🏢 Osobno u poslovnicama Zlatarije Dvornik na adresi:
Obala Hrvatskog narodnog preporoda 20, 21000 Split, Hrvatska
Postupak i rokovi odgovora
Kako bismo mogli odgovoriti na pisani prigovor koji nije poslan elektroničkom poštom, molimo potrošače da u dopisu navedu ime, prezime i adresu na koju žele primiti odgovor.
Zlatarija Dvornik će na pisani prigovor odgovoriti u roku od 15 dana od dana njegovog primitka.
Rješavanje sporova
U slučaju spora, Prodavatelj i Potrošač nastojat će ga riješiti mirnim putem. Ako to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj, uz primjenu hrvatskog prava.
Potrošački sporovi mogu se riješiti i putem centara za mirenje ili korištenjem ODR platforme Europske komisije:
🔗 ODR platforma Europske komisije
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Potrošač ima pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Početak roka za raskid ugovora
- Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je potrošač ili ovlaštena treća osoba (koja nije prijevoznik) preuzela proizvod.
- Ako se proizvodi isporučuju odvojeno – rok teče od dana preuzimanja zadnjeg komada.
- Ako je riječ o redovitoj isporuci kroz određeni period – rok teče od dana preuzimanja prve pošiljke.
Ako potrošač nije bio obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo na raskid prestaje 12 mjeseci nakon isteka redovnog roka od 14 dana. Ako prodavatelj u tom periodu dostavi obavijest, potrošač može raskinuti ugovor u roku od 14 dana od primitka obavijesti.
Način ostvarivanja prava na raskid ugovora
Za ostvarivanje prava na jednostrani raskid, potrošač mora obavijestiti prodavatelja prije isteka roka od 14 dana putem:
- Pošte: Zlatarije Dvornik, Obala Hrvatskog narodnog preporoda 20, 21000 Split, Hrvatska
- E-maila: info@dvornik.hr
Obavijest treba sadržavati:
- Ime i prezime
- Adresu
- Broj telefona ili e-mail adresu
- Nedvosmislenu izjavu o raskidu ugovora (moguće koristiti priloženi obrazac)
Prodavatelj će bez odgađanja dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave.
Povrat sredstava i proizvoda
- Svaka strana vraća ono što je primila temeljem ugovora.
- Prodavatelj vrši povrat novca tek nakon što primi robu natrag ili dobije dokaz o slanju.
- Povrat se vrši istim sredstvom plaćanja kojim je kupac platio, osim ako kupac ne pristane na drugi način.
- Prodavatelj nije dužan vratiti dodatne troškove dostave ako je kupac izabrao skuplju opciju od standardne dostave.
Kupac snosi troškove povrata robe. Roba mora biti vraćena u roku od 14 dana od slanja izjave o raskidu ugovora.
Adresa za povrat
Zlatarije Dvornik Obala Hrvatskog narodnog preporoda 20, 21000 Split, Hrvatska
Sigurnost povrata
- Preporučujemo osiguranu dostavu s praćenjem.
- Zlatarije Dvornik ne odgovara za gubitak ili oštećenje proizvoda tijekom transporta.
Uvjeti za povrat proizvoda
Proizvod mora biti:
- Nekorišten, bez tragova uporabe (ogrebotine, udubine, oštećenja).
- U originalnom pakiranju sa svim dodacima (kutija, certifikati, promotivni materijali).
- Nenošen i nemodificiran (bez promjena veličine, gravura ili popravaka od treće strane).
- Bez prilagodbi po narudžbi kupca (custom made proizvodi nisu povratni).
Obrada povrata traje 3-5 radnih dana. Ako su potrebni dodatni troškovi (npr. popravci), kupac će biti obaviješten prije daljnjih radnji.
Ograničenja prava na raskid ugovora
Kupac nema pravo na raskid ugovora ako je:
- Proizvod izrađen po njegovoj specifikaciji (custom made).
- Riječ o zapečaćenim proizvodima koji se ne mogu vratiti iz higijenskih razloga (ako su otpečaćeni).
- Proizvod nerazdvojivo pomiješan s drugim stvarima nakon dostave.
- Riječ o novinama, periodičnom tisku ili magazinima (osim pretplata).
- Ugovor sklopljen putem javne dražbe.
- Usluga u potpunosti izvršena uz prethodni pristanak kupca.
Kontakt za pitanja
- E-mail: info@dvornik.hr
- Telefon: 095 904 5276
Molimo pročitajte sve informacije prije slanja povrata. Rado ćemo vam pomoći.
Opće informacije
Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.
Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu ZLATARNE Dvornik.
Korištenje web stranice
Dvornik omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način, što uključuje:
- Nadgledanje rada servera
- Širenje kapaciteta prema broju korisnika
- Podršku korisnicima
- Otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava
Dvornik ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga te ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.
Odgovornost korisnika
Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Dvornik ni na koji način nije odgovorno za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.dvornik.hr.
Izmjene općih uvjeta
Dvornik zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.dvornik.hr.
Opći uvjeti poslovanja dostavljaju se kupcu putem e-pošte u PDF obliku, a za kupca su obvezujući oni uvjeti koji su mu dostavljeni putem e-pošte.
Pravila korištenja
Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Dvornik ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osiguralo poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa.
Recenzije i društvene preporuke
Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili.
Ne prakticiramo niti potičemo:
- Podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka
- Naručivanje recenzija od drugih pravnih ili fizičkih osoba
- Pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija radi promocije proizvoda
Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa nemamo utjecaj te ne možemo mijenjati njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika.
Osnovni podaci o prodavatelju
Naziv: Zlatarije Dvornik Sjedište: Split, Obala Hrvatskog narodnog preporoda 20 Adresa elektroničke pošte: info@dvornik.hr